Search
Close this search box.

صادرات نشادر ایرانی (آمونیوم کلراید)

صادرات نشادر ایرانی

شرکت رز شیمی پویا صادر کننده نشادر ایرانی گرید صنعتی با خلوص 99.5:

شرکت بازرگانی رز شیمی پویا به تولید محصول کلرید آمونیوم از خلوص 99.5 تا 99.9 درصد در 3 گرید (دارویی،باتری گرید و صنعتی) می پردازد.

این شرکت آمادگی کامل جهت صادرات نشادر ایرانی با ظرفیت تولید بالا به خارج از کشور را دارد.

در صورت نیاز این شرکت آنالیز و نمونه تست این محصول قابل ارائه می باشد.

صادر کننده نشادر ایرانی

صادرات نشادر ایرانی به ترکیه، افغانستان و عراق:

انجام صادرات و فروش کالا در بازار های خارجی از حساسیت های خاصی دارد. که توجه نداشتن به این موارد امکان دارد سرمایه گذاری های انسانی و مالی را در این مورد ضایع کند.

فعالان بازرگانی و اقتصادی باید به این نکته توجه داشته باشند که امور صادراتی مانند هر فعالیت تجاری دیگر مستلزم رعایت مواردی از قبیل برنامه ریزی صحیح، اعتماد به نفس و روابط عمومی قوی، داشتن تخصص کافی، بحث امور بازاریابی کالای موردنظر در بازار کشور هدف و در نتیجه جلب اعتماد خریداران خارجی می‌باشد.

شرکت رز شیمی پویا با واردات و تأمین انواع مواد شیمیایی در بازار داخل و خارج از کشور، با تمام محدودیتها و تحریم های اقتصادی نا عادلانه‌ای که در همه این سال‌ها پیش روی کشور عزیزمان بوده، توانسته است گام مهمی در راستای تأمین نیاز بازار داخلی و همچنین صادرات نشادر ایرانی به خارج از کشور بردارد.

با توجه به این شرایط و با علم بر اینکه در حال حاضر، دو کشور ترکیه و عراق تلاش برای هر گونه همکاری اقتصادی و بازرگانی با کشور عزیزمان را دارند، از این رو، می‌توان به انجام فعالیت های اقتصادی بسیاری از جمله امور صادراتی به این دو کشور نگاه ویژه‌ای داشت.

مجموعه ما با تکیه بر لطف الهی و همکاران متخصص خود، این افتخار را دارد تا با دیگر فعالان کشور که در زمینه مواد شیمیایی قصد صادرات و انتقال کالا و محصولاتشان به خارج از کشور (ترکیه و عراق) را دارند، همکاری نماید.

صادرات نشادر ایرانی

شرکت رز شیمی پویا صادر کننده کلرید آمونیوم:

شرکت رز شیمی پویا، تمامی مراحل مربوط به بازاریابی، امور اداری مرتبط با گمرکات و ترخیص، قوانین و مقررات صادرات و واردات کالا و اصول و چارچوب حقوقی قراردادهای بین المللی بازرگانی که از طرف اتاق بازرگانی وضع گردیده و یا از طریق دیگر نهادهای وابسته به وزارت بازرگانی توصیه شده است را به درستی رعایت نموده و در خدمت صادرکنندگان محترم می باشد.

شرکت ما توسط شرکای تجاری خود در سایر کشورها، با کسب اطلاعات لازم اقدام به شناخت بازارهای خارجی و راه‌های نفوذ به آن می‌نماید.

لازم به ذکر است که دستیابی به این شناخت، نیازمند برقراری راه‌های ارتباطی بسیاری است که نمونه اصلی این موارد، ارتباط با رایزنان بازرگانی، شرکت در نمایشگاه بین المللی و مذاکره با خریداران خارجی می‌باشد.

حاصل انجام این امور، شناسایی شهر ها و کشور هایی است که کالای مورد نظر صادر کنندگان عزیز می تواند به فروش برسد.

جهت اطلاعات بیشتر از نحوه امور صادرات و فروش نشادر ایرانی، شما می توانید با مشاوران ما از طریق راه های ارتباط ثبت شده در وب سایت رز شیمی پویا در ارتباط باشید.

صادرات آمونیوم کلراید گرانوله

شرکت بازرگانی رز شیمی پویا صادرکننده آمونیوم کلراید ایرانی در گریدهای مختلف:

  1. آمونیوم کلراید گرید صنعتی.
  2. آمونیوم کلراید فید گرید.
  3. آمونیوم کلراید فود گرید.

آمادگی عقد قرارداد با کارخانه های تولیدی جهت تامین آمونیوم کلراید با ظرفیت بالا

صادر کننده نشادر ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

فرم ثبت سفارش

برای ثبت سفارش فرم زیر را پر کنید.